Începem fresh

 


La mulți ani! 


    2022 is here,  mult mai rapid decât mi-aș fi dorit, dar asta înseamnă că pot înlocui " încep de luni " cu " încep odată  cu noul an". No need to feel guilty,  we've all been there. 

    Ideea e că de prin 2018 încoace lucrurile nu prea au mers bine în niciun domeniu, tocmai de aceea simt nevoia să preiau puțin controlul asupra lucrurilor și să le readuc pe linia de plutire.  Astfel,  începând de astăzi, chiar dacă începem anul cu o sâmbătă, o să  încerc să:

- scriu, pe cât de mult posibil pe acest blog ( dacă mai aveam domeniul .ro și găzduirea era și mai bine) 

- mă înscriu la sală, cam prea inactiv sunt de când stau acasă 

- mă mut din tara asta. Am tot visat la asta dar n-am depus eforturi în privința asta. 


Știu,  știu,  lista e scurtă, dar din experiențele anterioare mai puțin dar calitativ e mai bine decât mult și prost. 

Lasă un comentariu

Mai nouă Mai veche