Văzute recent



    
    Nu mă consider o persoană interesantă, care să facă ceva cool zilnic, iar asta m-a învățat câteva chestii:
  • e ok să fiu așa, nu toți suntem meniți să rămânem în istorie (și nu sunt așa de egoist încât să vreau asta)
  • am o pasiune pentru filme
  • hoinăresc toată ziua pe reddit așa că mă asigur că spun de la bun început că nu sunt critic și n-am specializare, doar expun o opinie.

    Recent, (ultimele săptămâni), am vizionat câteva filme:

   

    The F**k-it List

    Un film care prezintă ce pierzi ( sau nu ) dacă îți petreci liceul învățând în exces. Acum mult timp dacă sacrificai această perioadă pentru a studia din greu reușeai în viață, lucrurile s-au schimbat drastic iar acum singurul lucru pe care-l reușești să-l obții dacă faci asta e statutul de tocilar și lipsa de prieteni (networking). Un echilibru între cele două e de preferat.


    Who I am

    Chiar eram curios dacă un film cu hackerii mai e atât de departe pe cât obișnuia să fie, dar, spre surpirnderea mea, în film hackerul folosea Linux și scripturi în Python (destul de aproape de realitate) .

    Booksmart

    Tot cu irositul timpului exagerând cu învățatul doar că de data asta protagoniste sunt 2 fete și desigur (doar e 2020) că una din ele e lesbiană. Mai sunt strecurate de-a lungul filmului și ceva lecții de prietenie.

    Looks That Kill

    Filmul ăsta te plimbă într-un roller coaster de sentimente: de la amuzament la probabil cel mai sentimenal ending văzut.





Lasă un comentariu

Mai nouă Mai veche